Avatar billede hkprofil Forsker
26. september 2020 - 10:14 Der er 5 kommentarer

iPhone Påmindelser

Jeg har en iPhone 7+. Jeg benytter den App der hedder Påmindelser til at holde styr på mine to-do lister m.m.
Indtil nu har der i listerne stået: "i dag", "i morgen" og efterfølgende stod der dato, så jeg hurtigt kunne finde den dato jeg skulle bruge
Nu er datoen forsvundet, og der vises kun "tor", "lør", "man" osv.
Er der nogen der bruger denne funktion og kan hjælpe?
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2020 - 10:28 #1
I indstillinger kan du vælge dato og klokkeslæt for hver enkelt påmindelse. Eller har jeg misforstået dig
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2020 - 10:32 #2
Du har ret, der er en fejl for aktiviteter længere ude i tiden. Beklager.
Avatar billede hkprofil Forsker
26. september 2020 - 10:56 #3
Hej ink
Ja der er en fejl, men den er pludselig opstået?
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2020 - 15:56 #4
Ja, det kan være en opdatering af iOS. Men bliver måske rettet i følgende opdateringer. Bruger ikke selv funktionen.
Ser lige, at der nu er en opdatering til 14.0.1 spændende om den løser det?
Avatar billede hkprofil Forsker
28. september 2020 - 11:07 #5
Jeg har opdateret til 14.0.1. men det hjalp desværre ikke :-(