Avatar billede Morten_Jepsen Juniormester
27. september 2020 - 11:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Filoversigt

Hej Eksperter.

Jeg har fundet et Excel ark der burde generere en filoversigt, jeg ved godt der findes "hent Data" i Excel - men det virker ikke umiddelbart, Den fil jeg har fundet er der kommet et problem med, filen liger her:  https://we.tl/t-P4aX0l4F1f

Jeg har en sags-mappestruktur hvor jeg i hver sagsmappe ønsker at have denne fil for at kunne lave en filoversigt. Den skal naturligvis kunne opdateres ved at trykke på knappen, så jeg kan se nye filer, ændringsdatoer osv. (hvilket jeg mener den kan vise, jeg har afprøvet den da jeg fandt den, men det er noget siden....

Håber nogen kan hjælpe.

VH Morten
Avatar billede thomas_bk Ekspert
28. september 2020 - 07:32 #1
Avatar billede Morten_Jepsen Juniormester
28. september 2020 - 07:59 #2
@Thomas_bk
Tak for det, men som skrevet virker PG løsningen ikke rigtig, Jeg kan desværre ikke sætte et billede ind der viser mit skærmbillede, men der kommer bare en sort firkant på skærmen, det burde være en dialog-boks. Og Excel "låser" og må lukkes via jobliste.
Avatar billede falster Ekspert
28. september 2020 - 12:23 #3
Er det ændringen her, du er "ramt" af?

http://www.cpearson.com/Excel/FolderTree.aspx

Hvis din er en helt anden, kunne du overveje at prøve den.
Avatar billede Morten_Jepsen Juniormester
28. september 2020 - 18:07 #4
@falster
Takker 👍