Avatar billede posten Ekspert
01. oktober 2020 - 19:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

nulstille farve valg

er der mon en kode i Win 10 hvor man kommer tilbage til "start" med de farver der er brugt fra starten
Avatar billede ebea Ekspert
01. oktober 2020 - 19:39 #1
Ikke en kode. Men i "indstillinger" (tandhjul), og "personlig tilpasning", "Farver" i menuen til venstre, og derefter vælg det tema du har brugt standard (lys eller mørk).
Avatar billede poko1 Ekspert
01. oktober 2020 - 21:11 #2
Som #1 skriver.
https://ibb.co/2t86TfR
Avatar billede posten Ekspert
03. oktober 2020 - 17:49 #3
fulgte dine anvisninger som er vist på #2 manglede helt den røde farve bagefter ??
blev så fra anden side rådet til at lave en gendannelse og fik efterfølgende nogle bedre farver så det blev løsningen