Avatar billede michaelrar Seniormester
02. oktober 2020 - 20:03 Der er 1 løsning

Formelfejl

Hej alle

Er der en som kan gennemskue hvad der går galt i denne formel ?

=DATOVÆRDI(TEKST(@INDEKS($J$16:$LO$16;SUMPRODUKT(MAKS(KOLONNE($J17:$LO17)*($J17:$LO17<>""))));"yyyy-mm-dd"))

Det er et Excelark, med fejlen, som jeg, har arvet fra en tidligere brugere.
Arket er oprindeligt lavet i Office 2016, lagt over i Google Sheet, hvor fejlen på et tidspunkt er opstået og nu konverteret tilbage til Office 365.

Arket er lidt kompleks at beskrive, så har lagt det i en åben Dropbox.
Formlen er i kolonne F17.......
https://www.dropbox.com/sh/wzpedfesdzlj2hq/AABxPUYcKjc9TvRWskRUy6wya?dl=0

Takker mange gange på forhånd for hjælpen, da det er et værktøj som giver os stor værdi
Avatar billede michaelrar Seniormester
02. oktober 2020 - 21:29 #1
Fandt selv årsagen :-)

Det var formateringen af datoen som var gal. yyyy ændret til åååå og så spillede det.
Beklager ulejligheden