Avatar billede kenneth_d Novice
05. oktober 2020 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Meddelelsen kunne ikke vises - Windows Live Mail

Hej med jer
Jeg kan pludselig ikke hente mails fra min Windows Live Mail. Der vises følgende besked:

Windows Live Mail fandt et uventet problem under visning af meddelelsen. Kontroller, om din computer er løbet tør for hukommelse eller ikke har tilstrækkelig diskplads, og prøv igen.

Jeg har lavet en clean af mine internetfiler, og jeg har over 30GB ledig på harddisken. Så jeg er hverken løbet tør for hukommelse eller diskplads. Jeg har også slettet en masse mails for at frigøre plads,men problemet er der stadig.

Er der nogen der har et quick fix til dette? Problemet er som sagt opstået inden for de sidste 14 dage, og jeg har ikke rørt nogen instillinger i mellemtiden, andet en frigøre plads, selvom jeg har meget plads.

Er der nogen der kan hjælpe?

PC er en Lenovo med Windows 10 Home, 64-bit operativsystem.
Avatar billede milter Ekspert
05. oktober 2020 - 20:08 #1
Windows Live Mail understøttes ikke længere af Microsoft, og måske har en opdatering af din computer  fået programmet til at stoppe. Prøv at kigge på linket herunder:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1034308
Avatar billede kenneth_d Novice
05. oktober 2020 - 21:58 #2
Tusind tak - det er afhjulpet :-)
Avatar billede milter Ekspert
06. oktober 2020 - 11:49 #3
Velbekom :-)