Avatar billede Frk. B. Praktikant
06. oktober 2020 - 00:38 Der er 2 kommentarer

Lenovo pc frosset

Hej,

Har et kæmpe problem med min Lenovo pc, windows 10.
Det eneste, jeg kan, er at logge på. Derefter fryser den.
Jeg har genstartet et utal af gange ved, at holde power knappen inde.
Jeg har gendannet tilbage til midt september.
Længere rækker mine evner ikke.

Jeg ved ikke, hvordan jeg kommer ind i nogen indstillinger, når alt er frosset.
Hjælp!
Avatar billede posten Ekspert
06. oktober 2020 - 06:38 #1
går udfra du har windows pc prøv at la den være tændt et døgn da jeg regner med der nok kun er 4 gb ram i den opdateringer er der jo MANGE af når det nu er en ny pc
hvis det ikke bliver bedre skriver du bare hér igen
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2020 - 07:41 #2
Da pc fryser når du logger på kan jo tyde på et program eller en tjeneste der lægger din pc ned.
Jeg ville forsøge at starte den op i fejlsikret tilstand for at se om det ændrer på noget.
prøv at gøre det fra login skærmen som der vises en guide på i linket her
https://support.microsoft.com/da-dk/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode
Kan den køre i fejlsikret, så skal man igennem den liste af programmer der starter med Windows til man finder synderen.