Avatar billede posten Ekspert
06. oktober 2020 - 07:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fejl i pdf

når jeg i fjern programmer vil fjerne min Adobe Acrobat Reader DC dansk
skriver den : der blev ikke fundet nogen gyldig rækkefølge for progamretettelsessættet
hvordan fjerner jeg den fejl da jeg heller ikke kan opdatere den der får fejlen et
nr 1648
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. oktober 2020 - 07:34 #1
Du henter og bruger Adobes værktøj til at fjerne smadrede installationer: https://labs.adobe.com/downloads/acrobatcleaner.html
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. oktober 2020 - 07:35 #2
...Vil du af en eller anden grund ikke bruge den, kan du bruge Revo Unstaller portable: https://www.revouninstaller.com/revo-uninstaller-free-download/
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2020 - 07:43 #3
Jeg ville bruge deres eget værktøj til at fjerne programmet som Ole linker til :-)
Avatar billede posten Ekspert
06. oktober 2020 - 09:47 #4
det virker jo nu er den væk men revo duer ikke melder samme fejl
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. oktober 2020 - 10:00 #5
Revo forsøger først med programmets egen uninstaller, så ja, den vil give samme fejl. Men bagefter får du muligheden for at fjerne efterladenskaber - så vil den skrabe filer og registreringsdatabasen, og foreslå at slette det den finder. Så den vil også virke - man skal bare vide lidt om hvordan :-)