Avatar billede Jamal2001 Praktikant
16. oktober 2020 - 21:31 Der er 1 kommentar

Deaktiveret på Facebook, grundet spam

Hej, computerworld. Jeg har ikke kunne få adgang til min Facebook, siden i går eftermiddag. Når jeg forsøger at logge ind, får jeg denne besked:

Hej Jamal! Det ser ud til, at der er blevet sendt spam fra din konto. Vi har beskyttet din konto, og nu kan vi hjælpe dig med at sikre, at alle de nyeste "Synes godt om" og opslag er oprettet af dig.

Dernæst er der en knap, hvormed der står "kom i gang". Den trykker jeg så på og så får jeg denne besked:

Sorry, something went wrong.
We are working on it and we'll get it fixed as soon as we can.

Sådan bliver den bare ved med at sige, hver eneste gang jeg forsøger at logge ind. Jeg synes, at jeg har prøvet de ting jeg kan. Jeg har nulstillet og gendannet min Facebook op til flere gang. På min Email, siger den også at denne Email er deaktiveret.

Er der nogle, som kan hjælpe mig?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2020 - 09:13 #1
Du skal nok rense din pc fra en kant af. Start med trend's housecall og derefter malwarebytes og adaware - alle kan køres som freeware, og afinstaller dem bare efter brug.