Avatar billede nu_igen Professor
22. oktober 2020 - 20:04 Der er 4 kommentarer

Hvordan logger jeg ind på min gmail konto

Hej - Jeg er ved at blive vanvittig fordi jeg hver gang jeg logger ind får en besked om Føj Gmail til din Google-konto. Jeg fatter det ikke, for jeg har jo min mailadresse og mit password, som accepteres før jeg kommer til  Føj Gmail til din Google-konto beskeden. Jeg har en anden gmail konto, som ender på gmail.com, men når jeg taster den i stedet for adressen med mail.dk får jeg at vide at navnet er brugt.
Hvad menes der med det? er det fordi min mailadresse som jeg har opgivet ender  på mail.dk? Please help me! Jeg føler mig virkelig dum, for jeg kan sagtens logge mig ind på mandens gmail.
Ingeborg
Avatar billede kurtba Ekspert
22. oktober 2020 - 20:25 #1
Jeg forstår ikke helt det du skriver.
Du skriver, at du har en anden gmail konto som ender på gmail.com og skriver så noget om, at når du vil ind på den i stedet for adressen med mail.dk, så får du at vide at navnet er brugt.
Hvor kommer mail.dk ind i problemet?  mail.dk er jo ikke en gmail konto. Det er en mail som stammer fra tdc eller yousee.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2020 - 12:49 #2
Google vil sikkert bare gerne, at din @mail.dk adresse er som (en af) dine mail-adresser på din google-konto.
Avatar billede nu_igen Professor
23. oktober 2020 - 15:09 #3
Ja, det er nok mig der er en klovn! Nu har jeg downloadet Gmail appen til min Ipad og til min store forundring åbner den straks med min kendte gmail konto og indbakke med de mails jeg allerede kendte. ( gmailen bruger jeg til bestemte ting). Det var så på min Ipad. Jeg har endnu ikke prøvet på min Pc= Mac/win7 opsætning.
Men tak for svaret.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2020 - 15:24 #4
på pc åbner du https://myaccount.google.com/personal-info
og ser, om begge dine mail-konti er nævnt i kontaktoplysninger. Ellers opret den manglende.