Avatar billede Torben B Novice
22. oktober 2020 - 20:26 Der er 3 kommentarer

IP adresse til Frankrig

Jeg vil gerne kunne streame TV fra Frankrig. Dette er ikke muligt med en dansk IP adresse. Jeg har hørt at man kan købe en VPN linie og derigennem få en IP adresse til Frankrig. Hvordan griber man tingene an. Er der nogen der kan hjælpe med dette?
Avatar billede Slater Ekspert
22. oktober 2020 - 20:39 #1
Hvordan kommer an på hvilken VPN du køber, men ja, det kan du sagtens.

De fleste VPN'er kommer med noget simpel software du installerer, hvor du så kan vælge hvilket land du vil se ud til at være i.

Jeg vil ikke anbefale en bestemt, men der er masser af artikler på nettet der kan hjælpe med det, samt sammenligne priser.

https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=best+vpn
Avatar billede nopsen Ekspert
23. oktober 2020 - 01:10 #2
Dit tidligere spørgsmål endte med at du ignorerede de seneste forslag til hjælp, men du forsvandt og ingen hørte mere til dig.. ender denne tråd på samme måde?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2020 - 12:46 #3
chrome/edge installer Hola - så kan du frit vælge lande-ip efter de sider, du er på.