28. oktober 2020 - 08:21Der er
4 kommentarer og 1 løsning
Spotify driller
Vi har et Spotify Premium abonnement, som vi ofte afspiller på en B&O M5 trådløs højttaler. Når den har spillet et lille antal numre stopper den for det meste. Efter et stykke tid starter den igen og sådan fortsætter det. Jeg har læst på det, og prøvet nogle forskellige løsninger, men efter et stykke til kommer unoderne igen. Det et formentlig ikke hverken internetforbindelsen eller højttaleren der driller, men højst sandsynlig opsætningen af Spotify. Er der nogen, der har en løsning?
Ja, det er også, når der startes et helt album. Det skal tilføjes, at vi oftest anvender husets Wi-fi På skærmen er der ingen ikon ud for et nummer, når der "er lukket ned". Efter et stykke tid starter musikken igen, uden at der skal gøres noget. Jeg læste, at det kunne hjælpe at trykke på "Sign out everywhere". Hvad effekten heraf skulle være, ved jeg ikke. Når der søges på nettet på "Spotify stopper", kommer der en del tråde, hvor der har været det samme problem. Men løsningerne har været meget forskellige, og det er svært at finde hoved og hale i, hvad der har hjulpet. Kunne det være en ide at delete Spotify og derefter lægge den på igen?
#2 - Som du allerede har opdaget, er der tusindvis derude, som har tilsvarende problem, uden en fælles løsning. Men en gennemgang på Spotify's eget Community, er den oftest foreslåede løsning, at fjerne App'en fra ens system, og reinstallere den igen. Det med Album afspilning, har jeg set at rigtig mange har problem med, hvor musikken starter og stopper, men også med forskellige løsninger. Så hvis jeg var dig, ville jeg prøve at fjerne App'en, og reinstallere igen.
Det vil jeg gøre. Tak for hjælpen. Men det er trods alt fantastisk, at der er millioner, der betaler 100 kr. om måneden, for et system, som udbyder ikke synes at have interesse i at afhjælpe problemerne med.
#4 - Du er velkommen! Omkring det med at millioner af brugere betaler til et system, som der opleves problemer med, er nok mere reglen, end undtagelsen, desværre. Problemet/dilemmaet er jo, at der som regel ikke er alternativer; og det er mange gange ikke motiverende for selskaberne, udi at finde løsninger hurtigt nok. Som forbruger blir' man altid efterladt i ingenmandsland, uden de store muligheder, selvom selskaberne arbejder på løsninger! Tag Microsoft. Der er fejl i Windows 10 som har været der i flere år, og som stadig ikke er løst, selvom tusindevis af brugere oplever frustrationen hver dag, over disse fejl, og som gør opmærksom på disse!
Coloplasts it-direktør: GDPR har givet de it-kriminelle et nyt værktøj til at angribe os
Interview: Det er ikke kun på plads og kapacitet, at sundhedssektoren lige nu er udfordret. De sikkerhedsansvarlige har også fået en del mere at se til gennem et kaotisk 2020. "Cyberkriminelle har opdaget, at der er en hel masse værdi i denne her datatype. Enten som afpresningsmulighed eller som viden, de kan udnytte til noget," siger CIO i Coloplast, René Rasmussen. Læs første artikel i serien om perspektiver fra sektoren, der er de it-kriminelles nye guldkalv
Bill Gates har en løsning: Sådan undgår vi klimakatastrofen
Klumme: Bill Gates vil gerne redde verden. Intet mindre. Og som alle store it-folk regner han baglæns. Politikerne er mest optaget af, hvad der kan lade sig gøre, og hvad de kan skabe flertal for. Men Bill Gates har set på klimakatastrofen, og hans budskab er klart.
Har du rost din mellemleder i dag? Snart er de uddøde - og det er et tab
Computerworld mener: Mellemledere lever livet farligt: Topledelsen får konstant ideer med skiftende hold i virkeligheden, og moden går mod flade agile organisationer. Men mellemlederen er en overset hverdagens helt med et kæmpe ansvar. Her er min hyldest til den ofte latterliggjorte mellemleder.
IBM Danmark trækker tilbud om frivillige fratrædelser tilbage for stort antal ansatte: "IBM har taget røven på sine ansatte"
Som led i IBM Danmarks store fyringsrunde fik 130 ansatte grønt lys til at forlade selskabet på en frivillig fratrædelsesordning. Men nu har IBM Danmark trukket det oprindelige tilbud tilbage for størstedelen af de ansatte.
Har du både dine applikationer og dit hoved i skyen?
Kan du nikke ja til en eller flere af disse situationer?
• I bruger mange cloud-applikationer
• I logger ind fra flere lokationer
• I logger ind fra flere forskellige typer af devices
Så kan du få stort udbytte af at læse dette whitepaper …
Hver dag tilgår, navigerer og arbejder jeres medarbejdere i de applikationer, I har liggende i ”skyen”. Antallet af cloud-baserede applikationer stiger eksplosivt, så hvordan sikrer I ADGANGEN til dem og til de data, som applikationerne indeholder? Vel at mærke uden at gå på kompromis med BRUGERVENLIGHEDEN?
Løsningen er Access Management, som er hovedtemaet for dette whitepaper.