Avatar billede tville Juniormester
02. november 2020 - 11:54 Der er 3 kommentarer

Mærkelig filreference med @gmt

Jeg har på det seneste haft problemer med opdatering af mine regneark, som linker til andre regneark. Jeg får meddelelsen:

"Vi beklager, men vi kunne ikke finde '\\atlas\data\@gmt-2020.09.30-10.00.01\Regnskab ........"

Hvor kommer det med "@gmt-2020.09.30-10.00.01" og hvordan slipper jeg af med det igen?
Avatar billede Jan K Ekspert
02. november 2020 - 13:51 #1
Hvordan er dine filer oprindeligt navngivet?
Avatar billede tville Juniormester
02. november 2020 - 14:14 #2
Normalt ville der blot stå:  '\\atlas\data\Regnskab ........"
Avatar billede Jan K Ekspert
02. november 2020 - 22:43 #3
Er alle de forkerte ens? I givet fald kan du måske rette dem med Søg og erstat.

Jeg har selv oplevet noget lignende i forbindelse med en fejl, der opstod, da jeg gemte mappen. Ved den lejlighed måtte jwg desværre rdtte mine ca. 80 referencer manuelt.