Avatar billede Bette Juniormester
02. november 2020 - 15:00 Der er 3 kommentarer

Problemer med udskriftsstørrelse

Jeg har en Brother MFC-J6710DW, som jeg ikke kan få til at udskrive A3, når jeg udskriver noget fra nettet.
Jeg vælger A3 alle tænkelige steder, men alligevel ender jeg med en A4 udskrift.
Hvis jeg udskriver det til pdf og så udskriver denne, så kan den sagtens udskrives i A3.
Problemet findes både på en windows 10 og en windows 7 pc
Avatar billede milter Ekspert
02. november 2020 - 16:25 #1
Hvilken browser bruger du? Herunder er vejledninger, som viser dig fremgangsmåderne for diverse browsere. Bemærk, at der på siden forklares, at det med Chrome kan være nødvendigt at gemme siden som PDF.

https://inspectapedia.com/Admin/How_to_Print_Web_Pages.php
Avatar billede Bette Juniormester
06. januar 2021 - 12:30 #2
Jeg bruger normalt Chrome, men jeg har prøvet med flere browsere.
Jeg vil gerne udover trinnet med først at skulle gemme som pdf, før jeg kan udskrive i A3.
Avatar billede milter Ekspert
06. januar 2021 - 19:57 #3
Har du læst denne del fra mit link i #1:

"The Google Chrome Browser does not provide a Page Setup Function. A good option is to save the document as a PDF.

An alternative is to use an add-on printer friendly extension to your chrome browser such as PrintFriendly from http://www.printfriendly.com/"