Avatar billede Btimmer Seniormester
09. november 2020 - 12:41 Der er 4 kommentarer

ACR - automatic call recorder

Har installeret appen på Samsung Galaxy A6, og den er aktiveret/symbol vises.
Den registrerer alle opkald/samtaler, men når jeg skal aflytte samtaler står der på alle, både ind og ud  = "Ukendt".  Alle kan afspilles, men kun uden lyd.
Kan nogen give en forklaring?
Avatar billede kurt54 Ekspert
09. november 2020 - 14:38 #1
din Android version er  for høj - google har pillet ved optage mulighederne - jeg har fjernet den på min Android 10 - den lever udemærket videre op min gamle XperiaZ ( 5.1 i android version)
Avatar billede Btimmer Seniormester
09. november 2020 - 14:50 #2
Kurt54.
Korrekt min er version 10.
Har du kendskab til hvilken app jeg I stedet kan bruge?
Avatar billede kurt54 Ekspert
09. november 2020 - 19:15 #3
Android 10: "This is by design. Call recording is being depreciated in Android 10 and beyond to ensure user privacy and security and to comply with call recording laws. "

Hvis det er væsentligt for dig så skift til (opgrade😒r) til Android 8.0 (Oreo) eller måske9.  --- Er det ikke væsentligt for dig er 8 og 9 nok nedgradering.
Avatar billede Btimmer Seniormester
09. november 2020 - 19:36 #4
Tak for svaret. Jeg har valgt at slette appen.