Avatar billede Ascanius Praktikant
09. november 2020 - 22:52 Der er 1 kommentar

Eksternt lydkort spørgsmål

Hej.
Er der nogen der ved hvad for et eksternt lydkort der er bedst for 5.1 lyd i spil via optisk/toslink eller coax forbindelse?

Jeg leder efter et godt eksternt lydkort, lige nu bruger jeg Creative sound blaster Omni surround 5.1

Men jeg syntes det er noget træls at jeg helde tiden skal slå dolby digital live it og fra alt efter om jeg spiller et spil eller vil høre lyd fra film filer via spdif/out i ac3 eller dts format, for det virker ikke når dolby digital live er aktiveret, vil den nye X3 være bedre der eller er det helt det samme mon?
Avatar billede Grace Allen Praktikant
18. november 2020 - 08:28 #1
If you're able to invest time and money on finding the best card and tools, the enhanced sound is absolutely worth it. If you are more on the relaxed side of things, it is most likely that the onboard audio that comes with your motherboard would be more than adequate for your gaming or music needs. Take My Online Course for Me