Avatar billede Baltzerh Praktikant
13. november 2020 - 19:08 Der er 1 kommentar

Flytte IOS på samme computer

Hvad er den bedste og nemmeste måde at flytte sit styre system fra en harddisk til en anden, min arbejdscomputer har fået en SSD. Har tænkt Windows gendannelse, men vil bare være sikker da det vil skade produktionen hvis computeren er nede i lang tid. Har imorgen til at fikse det.

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede claes57 Ekspert
13. november 2020 - 19:21 #1
Hvis du har minitool partition wizzared (free), så har den en 'migrate os to ssd wizzard'. Den laver det hele for dig...