Avatar billede Styrmand Praktikant
18. november 2020 - 17:09 Der er 2 kommentarer

vis kun aktiv del af excel ark

Hej

Hvordan får man excel til at kun at vise de rækker/kolonner som man ønsker?

Det jeg kunne tænke mig er en visning hvor jeg eksempelvis kun kan se kolonne A-F og række 1-20 den resterende del skal ikke være aktivt eller kunne benyttes.
Avatar billede jens48 Ekspert
18. november 2020 - 21:48 #1
Vælg G1, tryk End, hold Shift nede og tryk højrepil. Vælg skjul kolonner
Vælg A21, tryk End hold Shift nede og tryk nedpil. Vælg skjul rækker