Avatar billede johnbr Seniormester
21. november 2020 - 18:20 Der er 3 kommentarer

VPN

Hej Jeg er måske en smule paranoid, men jeg kan godt lide at bevæge mig på internettet via en VPN, så jeg har et abb hos Nordvpn.

Jeg kan koble fjernsyn, mobil og laptop på vpn individuelt, men jeg vil hellere have en fast vpn ind i huset, så jeg ikke hele tiden skal koble mig på vpn.

Jeg har en stofa router som går videre ind i en Apple Extreme time capsule, som så tager backup og giver trådløs internet. Hvordan griber jeg det an at få en vpn installeret på stofa eller Apple, så det er permanent.
Avatar billede Jan Seniormester
22. november 2020 - 04:22 #1
konfigurer dit VPN software, så det starter sammen med windows, og altid er aktivt
kan det ikke det, så find noget andet software
Avatar billede johnbr Seniormester
22. november 2020 - 10:08 #2
Tak for det, men det var ikke rigtig et svar på mit spørgsmål. Jeg kan sagtens sætte automatisk vpn på min Mac og min Iphone, men det kniber med mine 2 Samsung tv.

Jeg spurgte mere ind til, om jeg kan sætte vpn på der, hvor internettet går ind i huset, så jeg ikke individuelt skal koble på vpn.
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. november 2020 - 11:12 #3
Prøv at søge på: Flash Router
Der ligger flere forslag til løsning af dit spørgsmål.