Avatar billede moabou88 Mester
21. november 2020 - 21:51 Der er 6 kommentarer

Tilslutning af 2 skærme til 1 pc

Hvordan får jeg tilsluttet 2 skærme til 1 pc?

Skærm 1 er tilsluttet harddisken med hdmi stik

Skærm 2 er også tilsluttet harddisken med hdmi  stik.

Men hvordan installere jeg nu de to skærme, så jeg kan bruge de to skærme hver for sig??

Håbe nogen kan hjælpe.
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. november 2020 - 21:55 #1
Når du skriver de er tilsluttet harddisken, så mener du bundkortet/kabinettet tænker jeg. Men din computer burde selv detekte du har 2 skærme tilsluttet.
Hvilket OS kører du ?
Avatar billede poko1 Ekspert
21. november 2020 - 22:05 #2
Hvis du kører Windows 10 så prøv at trykke på Windowstasten plus P.
https://ibb.co/DkfD6bJ
Avatar billede moabou88 Mester
22. november 2020 - 13:11 #3
Ja, det må så være bundkortet de er tilsluttet.

Jeg kan se begge skærme, men jeg kan ikke flytte noget fra skærm 1 over på skærm 2 og omvendt.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. november 2020 - 13:26 #4
Du skal vælge udvid for at flytte til anden skærm
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. november 2020 - 12:53 #5
Har du samme billede på begge skærme?
Avatar billede moabou88 Mester
25. november 2020 - 21:26 #6
Nej, jeg har ikke samme billede på begge skærme.

Når vi stater computeren op logger vi på  noget, der hedder citrix, dvs  vi bruger ikke Windows.

Så på den ene skærm har jeg citrix, og på den anden skærm har jeg Windows, altså den start side jeg har inden jeg logger på citrix.