Avatar billede clausito Seniormester
26. november 2020 - 08:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte alt fra jubii mail til gmail

Jeg vil lukke min jubii konto og lave en gmail.
Min jubii mail bruger jeg også i Outlook. Opsætning er her
Også jubii sms imap osv. Min oprindelige mail adresse er også
en del af opsætningen. På trods af at denne udbyder har jeg
ikke mere. Men fint så kommer både nye og gamle mail

Hvad sker der når jeg sletter min jubii konto plus.
Hvordan får jeg overført alt til gmail (og Outlook)

Fjerne jubii og gøre som jeg plejer men bare i Google mail

God torsdag
Avatar billede INK Ekspert
26. november 2020 - 10:20 #1
Forstår du anvender Microsoft Outlook som e-mail klient.

Du opretter blot en ny Googlekonto (IMAP) og opretter den i Outlook sammen med din eksisterende Jubii mail. Under G-mail opretter du blot arkivmapper og flytter mails fra Jubii til G-mail. Gå ind i Google webmail og check, at disse arkivmapper nu også findes der.

Det burde være alt. Såfremt du også modtager nye mails på din Jubii konto, så kan du oprette videresendelse i denne til g-mail.
Når alt fungerer, kan du bare slette Jubii kontoen i Outlook.
Avatar billede clausito Seniormester
26. november 2020 - 10:31 #2
Tak. Jeg prøver. Jeg er 79 år så ikke helt skarp.
Jeg har en google konto. Tror jeg
Jeg prøver.tak
Avatar billede clausito Seniormester
26. november 2020 - 10:43 #3
Synes det er underligt jubii stadig kan administrere mim gamle mail adresse. På trods af den ikke eksistere. Ny udbyder. @gefibetr dk. Gefi,ivwr ikke eksisterer mere. Jeg prøver