Avatar billede Slettet bruger
28. november 2020 - 18:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Edge pludselig blank

Jeg åbner Edge som en million gange før. Og med et er den bare blank. Som om jeg ikke har brugt den før. Alle mine favoritter er væk! :( Virkelig noget møg!!

En anden ændring er den nu ikke åbner med Bing men Google. Noget jeg da foretrækker og som jeg ikke har kunnet få den til. Men det er ikke mig der har pillet ved noget nu. Og når alle links er væk, er det ikke noget jeg glæder mig over...

Hvad sker der?
Avatar billede INK Ekspert
28. november 2020 - 19:51 #1
Har du forsøgt at importere browserdata, herunder favoritter?
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2020 - 19:54 #2
Hvorfra?
Avatar billede INK Ekspert
28. november 2020 - 19:59 #3
EDGE, indstillinger, profiler, importer browserdata, vælg de forskellige muligheder (den ældre version af Edge) og favoritter og bogmærker.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2020 - 20:24 #4
Tak. Det virkede.
Dvs. er ikke helt de samme som før. Forstår jeg ikke. Men bedre end slet ingen.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2020 - 20:28 #5
Det lød vist negativt. Er glad for hjælpen!
Er nu fri for at skulle lægge hovedet i blød for at lave dem på ny. Ville også være nogen jeg aldrig var kommet i tanke om.