Avatar billede Boon Ja Hwang Novice
01. december 2020 - 05:11 Der er 3 kommentarer

Kan @yahoo.com e-mail konto opsættes til at ses på android tlf. skærm?

Hej,
kan det lade sig gøre, at opsætte en yahoo mail konto til at jeg får besked på tlf. ved ny post og at jeg kan også læse den på tlf. ?

Hvordan gør man det ?

mvh.
Avatar billede Slater Ekspert
01. december 2020 - 07:01 #1
Ja, Yahoo Mail tilbyder POP3 og IMAP som de fleste andre mailudbydere, hvilket betyder du kan sætte næsten enhver mail-app til at læse mails fra det. Der er oven i købet også en officiel Yahoo mail app.

Hvis du bare søger på "email" på Play Store er der en million apps. Jeg brugte engang en der hed K-9 Mail for længe siden, men den ser lidt forældet ud nu. Men der er som sagt tonsvis.

Så skal du bare sætte app'en op med dine Yahoo kontooplysninger, som står her:
https://uk.help.yahoo.com/kb/SLN4075.html (og så dit eget brugernavn og password)
Avatar billede Boon Ja Hwang Novice
03. januar 2021 - 04:40 #2
1000 tak. Men hvordan går jeg i gang når app er hentet ? hvor kan jeg gøre som der står i linket ? mvh
Avatar billede Boon Ja Hwang Novice
01. februar 2021 - 07:25 #3
POP3 og IMAP ? jeg har læst noget om forskellen på dem men hvad er det for nogen - hvad kalder man den type platform eller hvad de er ?