Avatar billede Slettet bruger
02. december 2020 - 15:22 Der er 3 kommentarer

Wordmat løser med potenser

Hej
Jeg plejer at bruge wordmat som CAS værktøj, uden problemer. Her for et par dage siden begyndte wordmat at svare med potenser istedet for normale tal.
Jeg har forsøgt at sætte den til numerisk og automatisk men intet hjælper.

Når jeg divider et tal får jeg svaret rigtig, altså som normal tal. men når jeg multiplicere et tal får jeg et svar med potenser.  Eks . 5x5=2,5 x 10^1

Hvad gør jeg forkert?
På forhånd tak for hjælp :)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2020 - 00:10 #1
Har du hørt om ordsproget “ hvis du ikke har noget godt at sige..” det skulle man tro en mand med din alder var bekendt med.

God aften:)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2020 - 08:56 #2
Klik på fanen Wordmat > indstillinger(tandhjul) > fanen CAS indstillinger > fjern flueben ved videnskabelig notation > tryk OK.

Hilsen
Lefty
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. december 2020 - 10:14 #3
#1
Dårlig dag claes57? Du plejer at väre höflig nok, men det svar var lige over gränsen.