Avatar billede bas Forsker
12. december 2020 - 10:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Edge - Target URL not found for redirect

Hej
Når jeg åbner en webmail i Microsoft Edge og prøver at logge på, får jeg nedenstående besked.
Jeg har lige ryddet cache (dog kun cookies) og genstartet browseren, men det har ikke ændret noget.
Skal jeg mon ændre noget i Microsoft Edge?
Der er ingen problemer, når jeg i stedet bruger Mozilla Firefox.

Target URL not found for redirect after successful login. Please contact your administrator.
Avatar billede bas Forsker
12. december 2020 - 10:47 #1
Måske er denne løst nu.
Jeg havde webmailen som favorit, og det kan måske være et problem.
Måske kan favoritten have peget på en lidt forkert adresse eller lign.
Jeg har lige kigget lidt på nedenstående side.

https://smulpuru.wordpress.com/2018/04/25/handle-netscaler-aaa-target-url-not-found-for-redirection-after-login/
Avatar billede claes57 Ekspert
13. december 2020 - 16:48 #2
Hvis du har link til indbakken i webmail, så vil den vel selv spørge efter login, og så ved den, hvor du skal hen bagefter. Som jeg læser det - du får sat en cookie til indbakke, og kan derfor logge på og komme videre.
Avatar billede bas Forsker
16. december 2020 - 06:26 #3
Hej Claes57
Tak for din kommentar.