Avatar billede Budwar Mester
13. december 2020 - 19:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Canon printer

Jeg bruger Yousee, og har udvidet mit netværk via Tp link nas . Dette betyder at jeg har frakoblet Wifi delen på mit fremsendte modem/router. Dette betyder desværre St jeg ikke kan tilkoble min Canon ip7250, på netværket. Wps funktionen fungere åbenbart ikke på min router, når Wifi er slået fra..der er ikke netstik på min printer, som er tilsluttet via USB.. nogen der har en løsning , som en oldtimer kan klare for at det kører ingen ?
Avatar billede INK Ekspert
13. december 2020 - 21:46 #1
Din printer virker kun med 2,4 GHz og ikke 5 GHz trådløst.

Hvad er det for en model TP link Nas, du anvender. Har den kun 5 GHz?
Avatar billede kurtba Ekspert
13. december 2020 - 23:26 #2
Nej wps virker ikke, idet det jo netop er adgangen til det trådløse netværk, som den åbner for. Så når du deaktiverer det, så smutter den mulighed.
Men jeg går ud fra, at der stadig er wifi der, hvor printeren står - nemlig fra dit TP link.
Så skal du i stedet for at connecte med wps bruge den manuelle mulighed for at tilkoble til det nye wifi anlæg.
Hvorfor tilslutter du også via usb, når du vil bruge den som netværksprinter?
Avatar billede Budwar Mester
14. december 2020 - 07:40 #3
1) Det er TP-Link Deco M5 AC1300
2) Hvordan tilslutte - når der kun er usb tilgang på printeren ?

So far -
tak for input!
Avatar billede Budwar Mester
14. december 2020 - 09:03 #5
Jeg prøvet lige senere . men vender måske lige tilbage !!