Avatar billede fase Professor
14. december 2020 - 15:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i MS Mail

Jeg skulle hjælpe en bekendt med at løse et problem med Mail programmet i WIN10.
Problemet består i, at der kun kan åbnes en mail, derefter skal programmet lukkes og så kan den næst mail åbnes, men stadig kun en mail. Alle mail bliver vist, men der kan kun åbnes den første, der klikkes på. Mail adressen er en hotmail konto, så det hører under Microsoft.
Er der nogen der har oplevet det samme og har en løsning.
Avatar billede kurt54 Ekspert
14. december 2020 - 15:35 #1
Forhåbentlig kører den imap og lader mail ligge på mail-serveren. Så er brug af webmail i browser den hurtige løsning.
Avatar billede INK Ekspert
14. december 2020 - 15:46 #2
Lyder helt galt, er Win10 opdateret til seneste udgave 20H2 ?
Avatar billede fase Professor
14. december 2020 - 21:25 #3
Ja, Win10er opdateret til 20H2. Jeg har efterfølgende læst at Google har (haft) problemer med deres system. Der er både en hotmail og en gmal konto på computeren Jeg har haft "skadelidte" i telefonen med meddelelsen om, at det nu fungerer, som det skal. Så nu er det måske (Bill Gates) Microsoft, der har skylden.
Tak for svarene.