Avatar billede irma_n1 Novice
14. december 2020 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samsung Ultra Wide med stor sort streg på tværs

Hej alle

Jeg har købet en Samsung UltraWide monitor (LC34J791WTUXEN) i november og har kørt med den i et par uger nu. Uden problemer.

Men i dag lige pludseligt, mens jeg arbejder på den, så kommer der en vertikalt  stor sort streg på tværs af skærmen.
Jeg har testet det med en windows 10 bærbar der var koblet med HDMI
Og en MacMini der var koblet med en Thunderbolt-Display Port. Og begge havde samme streg.

Efter et par timer så forsvandt det lige pludseligt. Men nu er det så tilbage igen.

Har I en ide af hvad der kan være galt? Er der noget jeg burde tjekke/gøre, eller er det tegn på at den har et defekt og skal til reparation?

Billeder kan ses her https://imgur.com/a/RfwdpNz
Tak for hjælpen
Avatar billede nopsen Ekspert
14. december 2020 - 18:31 #1
idet fejlen også viser sig på andre enheder, er det så godt som sikkert at den er defekt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. december 2020 - 19:28 #2
#1 Ja alt tyder på at skærmen er defekt, så der er kun én vej: tilbage til forhandleren og så til reparation.