Avatar billede hclisbedsted Seniormester
16. december 2020 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

modtage mail

jeg har outlook 2007 . Når jeg modtager mail skal jeg først op i send/modtag for at se om der er kommer ny mail , før åbnede outlook automatisk de nye mail der gik ind så de lå i indbakke .er der nogen der har et tip hvad man gør. m.v.h.--h.c.
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. december 2020 - 11:52 #1
Jeg tror at der er nogle her der kan løse dit problem:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1030931
Avatar billede wjens Guru
16. december 2020 - 12:01 #2
Overvej at få opdateret til en nyere Outlook eller et af de gratis alternativer, selvom det er lidt af et hop. Outlook 2007 er forældet og vil fortsætte med at give problemer.
Avatar billede falster Ekspert
16. december 2020 - 12:19 #3
Tjek lige for en ordens skyld:

Menuen "Vis" - punktet "Aktuel visning".

"Meddelelser" (øverst) skal være markeret.
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. december 2020 - 12:45 #4
Open Office er et fint alternativ til MS Office.
Jeg har selv installeret Open Office på min pc, men dog også MS Office 2019.
Grunden til at Open Office er installeret er den, at jeg har filer liggende på min pc, der ikke kan åben med MS Office 2019, men dette klarer Open Office, uden problemer.

https://www.openoffice.org/da/download/

https://www.openoffice.org/api/docs/common/ref/com/sun/star/mail/module-ix.html
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
17. december 2020 - 09:06 #6
tak , det var lige indstillinger i send / modtag der var problemet , nu kører det
bare .hilsen og god jul---h.c.