16. december 2020 - 20:26 Der er 2 kommentarer

Problemer med PC

Her til morgen da jeg standede for min PC(HP Pavilion Desktop - 570-p079no)
fok jeg ingen billede frem på min skærm.
Blæseren på grafikkortet står og køre op og ned i hastighed.
mit spørgsmål er kan mit grafikkort være stået af.
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. december 2020 - 20:52 #1
Den ser ud til at have særskilt grafikkort + integrated.

Integrated graphics
Integrated AMD Radeon R7 Graphics
NOTE: Integrated video is not available if a graphics card is installed.

Så du kan pille grafikkortet ud - alt strøm fra imens - og prøve det integrated - kablet til skærm skal selvfølgelig flyttes.
16. december 2020 - 21:18 #2
Tak for hjælpen.
men det viste sig at det var ram kortene der var færdig.
hvad vil du anbefale at jeg sætter i