Avatar billede Slettet bruger
17. december 2020 - 01:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tredjepartscookies i Edge

Hvor deaktivere jeg tredjepartscookies?

Har kigget tre vejledninger online. Får bare ikke det de skriver, når jeg følger anvisningerne.

Kan snart ikke finde noget som helst i Windows 10. 7 var 100 gange nemmere at finde rundt i!
Avatar billede 450025 Ekspert
17. december 2020 - 09:36 #1
Du har tildeles rett i det du skriv. Win 7 var ok men den er i dag
historie. (Men mange bruker den enda).
Nye EDGE er ikke ferdig og ubrukelig for meg som Netleser Win10

Google Chrome buker jeg men den har sine svakheter den også.
Om 2 år da bruker alle Nye EDGE for da har Microsoft fått bort alle
sine barnesykdommer ink corwit - dem jobber med det men dette
vil ta lang Tid.
Dette hjalp ikke deg ok - men Fakta Sorry.  Lykke til.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. december 2020 - 11:01 #2
I edge:
Indstillinger, i venstre side ned til 'coockies og webstedstilladelser'
i højre side 'cookies og webdata'
'Bloker cookie fra trediepart' skal være slået til - læs teksten, det kan gå galt på nogle sider.

se endelig også næste punkt: 'forudinstaller sider...' det vil du ikke (slå den fra) - du vil ikke have cookies fra sider, du ikke har besøgt!
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2020 - 12:40 #3
Tak.