Avatar billede cbgdesign Praktikant
17. december 2020 - 09:55 Der er 1 kommentar

Problemer med FB side

Halløj 🙂
Jeg har problemer med at tilgå en af mine FB sider. Siden er formentlig låst vha. totrinsgodkendelse, men uanset hvordan jeg prøver at få fat i en kode så får jeg ikke adgang.
Via sms får jeg ikke tilsendt en kode og via Google Autentificering er koden hele tiden forkert.
Hvordan fjerner jeg den irriterende totrinsgodkendelse, så jeg dels kan bruge Business Suite og dels på alm. vis igen kan bruge siden som den er?
Avatar billede Platusus Praktikant
31. august 2021 - 16:13 #1
Fandt du en løsning? Jeg er også låst ude med totrinsgodkendelse og får ingen sns.