Avatar billede Marc Jensen Juniormester
21. december 2020 - 13:36 Der er 3 kommentarer

Extern harddisk

Hej, jeg har fornyligt flyttet en stor mængde filer (billeder og videoer) over på min harddisk da jeg skulle formater min pc. Da pc'en var klar til at modtage filerne igen, kunne den ikke læse filerne og derfor ikke overføre dem jeg prøvede derfor at overføre filerne til min kærestes pc, men uden held. Dette drejer sig om omkring 250gb. På forhånd tak for hjælpen 😊
Avatar billede Jan Seniormester
21. december 2020 - 16:26 #1
#1 kan du se disken ?
#2 kan du se filerne ?

du skal gå i egenskaber på disken, sikkerhed, klik avanceret, og overtag ejerskab (i toppen)
Avatar billede Marc Jensen Juniormester
21. december 2020 - 18:30 #2
jeg kan se begge ting ^^
Avatar billede Marc Jensen Juniormester
21. december 2020 - 18:45 #3
den siger at ved specifikt video filerne "disken kan ikke læses"