Avatar billede KristinaDK Novice
26. december 2020 - 23:54 Der er 3 kommentarer

Lugter brændt opladning

Hej,
på min macbook air der hvor man sætter ladestikket i lugter brændt, er det noget jeg burde være opmærksom på? Den er en måned gammel.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2020 - 07:18 #1
Lugter den mere brændt når oplader er i,  eller er det sådan hele tiden?
Under alle omstændigheder må det være en reklamations sag da pc er ny.
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. december 2020 - 11:02 #2
Ja, noget er er i hvert fald galt. Det vil være en god ide at lade den "holde juleferie" og når forhandleren hvor den er købt igen åbner, indlevere den der, til reparation.
Avatar billede KristinaDK Novice
27. december 2020 - 12:05 #3
Den lugter kun brændt når man oplader.
Men tak, så vil jeg gå over til forhandleren med den.

God dag :)