Avatar billede Uvanga Ekspert
27. december 2020 - 21:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

POF-Plastic Optical Fiber

Jeg har søgt på nettet på POF  kabel og converter, men finder ikke rigtig de oplysninger jeg mangler. Der findes ganske vist et produkt der hedder POF Ethernet diy kit, men ikke hvor det kan købes. Det er produkt som det jeg søger, med alt incl. Hvis der er nogen har viden og eller erfaring med POF, hører jeg meget gerne om det.
Avatar billede fase Professor
27. december 2020 - 23:28 #1
Du skriver ikke, hvor langt kablet skal være, eller om det skal være færdig konfektioneret. Men prøv at søge hos www.av-cables.dk eller hos www.danbit.dk
Avatar billede ebea Ekspert
28. december 2020 - 08:44 #2
Avatar billede Uvanga Ekspert
28. december 2020 - 09:42 #3
Tak for begge svar.
Det er udstyr som det i #2 jeg søger. Her er også oplyst en forhandler, så det bliver dette jeg går videre med 👌
Avatar billede ebea Ekspert
28. december 2020 - 10:17 #4
#3 - Du er velkommen!