Avatar billede hkv Forsker
02. januar 2021 - 12:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Clone phone

Hej alle og godt nytår!
Jeg skal klone en Huawei P9 lite mini til en Huawei P30 lite. Jeg har læst at jeg kan bruge Huawei`s phone clone app til formålet. Jeg skal bruge det samme simkort fra P9 lite mini i den nye P30 lite, og her er jeg i tvivl om, i hvilken mobiltelefon dette simkort skal sidde, ved kloningen. Kan nogen forklare mig dette præcist?
På forhånd tak.
Mvh hkv
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. januar 2021 - 12:40 #1
Jeg har ikke prøvet at klone en telefon - er det en ægte kloning, får man for meget "rod" med. En ren installation og så gendannelse fra "backup i skyen" fungerer rigtig godt - de fleste fremtrædende apps har i dag online backup, så al data kommer med.

Men når du skal klone, har SIM-kortet ikke den store betydning - du bruger formentlig WiFi forbindelsen til at klone over, så selve sim-kortet er underordnet.
Avatar billede hkv Forsker
02. januar 2021 - 17:21 #2
Klonede med Huaweis Phone Clone. Gik perfekt. Tak for hjælp.