Avatar billede Calle5463 Forsker
06. januar 2021 - 14:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udfald af kryptering

Har lidt udfordringer med tv2. Melder sporadisk "Krypteret ......", hvorefter lidt gymnastik med kortet (trækker det ud og indætter igen) får det til at virke igen. Boxer mener det er for dårligt signal. Hvad er der galt (jeg er farveblind, så har lidt udfordringer)?

https://ibb.co/1LQ5D1B
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. januar 2021 - 15:36 #1
Efter hvad jeg kan se så er signalstyrken og signalkvaliteten 100 %, altså perfekt. Det virker derfor som en dum undskyldning fra Boxer´s side.
Jeg kender dog ikke til Boxer som sådan for jeg har selv kabel-tv fra YouSee.
Boxer anvender jo DVB-T signal (gennem luften) hvorimod YouSee anvender DVB-C signet (gennem kabel)

Se linket: Det er ikke ligefrem ros brugerne giver:

https://dk.trustpilot.com/review/play.boxertv.dk
Avatar billede Calle5463 Forsker
17. januar 2021 - 20:05 #2
Konspiration: Jeg har sendt billedet til Boxer, og sørme om ikke det har hjulpet! Har i øvrigt ikke hørt fra dem ......
Avatar billede Calle5463 Forsker
23. januar 2021 - 16:38 #3
Siden jeg sendte billedet af signalstyrke og -kvalitet til Boxer har det virket. Man tæmker sit!!