Avatar billede Novice-1 Seniormester
16. januar 2021 - 14:40 Der er 3 kommentarer

USB-3 minihub fra PC (win 10/ 64 bit) til brænder (og net) virker ikke)

brænder eller blot åbne filer - efter brug af hub heller ikke med  alm  printerkabel udenom hub
brænder er ca 5  år gammel fra sandberg
og hhub, en deltaco minihub med 4 USB A udgange
men ved ikke lige hvilken model
---km vis til at slette noget software eller hardware da jeg satte den til
troede den ville installerer noget jeg ikke havde brug for cookis etc.
ikke sådan  ikke at kunne engelsk! :-)

også problemer med at komme på nettet gennem huben
og kun gennem den
har to sim kort, et til tlf og et til PC /  via dims i USB
--og  via flytilstand
nåh mangler ikke USB udgange på nuværende pc
men på den næste

er der nogen der har et par  løsningsforslag
eller skal jeg ud at købe ny brænder -navnlig læser
på forhånd
tak
Avatar billede xou1963 Juniormester
16. januar 2021 - 16:02 #1
du har ikke mulighed for at prøver med usb brænder på en anden pc
Avatar billede Novice-1 Seniormester
16. januar 2021 - 17:10 #2
ikke lige med det første
--men det underlige er jo at jeg for en måned siden  -alene med printerkabel
(uden strøm -har forlagt det gamle strømkabel og nu købt nyt, samtidig med hub)

så  selv nr jeg kører helt udenom hub
-ja både når jeg gør det og ikke
og med og uden strøm til brænder så smider den konsekvent CD ud når jeg siger gennemse

--og med strøm på kører den rundt og rundt i "timevis" -hvis jeg intet gør
---så personlig mistænker jeg huben og  ikke min pc
den billigste jeg ku finde

så gad vide om en anden hub ville fungerer bedre
eller denne har "ødelagt" brænder - en gang for alle  en Sandberg CD/ DVD/ RW
Avatar billede INK Ekspert
16. januar 2021 - 17:19 #3
Gætter på din brænder får for lidt strøm gennem Hub'en. Har du separat strømforsyning til din brænder?