Avatar billede aien89 Praktikant
17. januar 2021 - 08:21 Der er 1 kommentar

Digital platform elev-statusrapporter

Hej alle sammen.

De sidste 5 år er der udviklet mange digitale læringsplatforme til at dokumentere elevernes læring i folkeskolen. Jeg er selv lærer og afdelingsleder på en folkeskole, hvor vi har specialbørn. Ingen af de nuværende læringsplatforme opfylder vores krav til statusrapporter på eleverne, så jeg ville derfor spørge jer om muligheden for at købe noget software af nogen her i DK, som samtidig overholder GDPR-lovgivningen.

I bund og grund handler det om lærerlogin, elevlogin og forældrelogin.

Systemet bør bygges op omkring formularer, som man kan tilgå, genbesøge og oprette flere af på hver elev.
Tanken er så, at et par gange om året, kan man samle alle formularene på pågældende elev og genere en rapport i fx pdf, som kan sendes ud til forældrene.

Jeg har kigget på Office365-muligheder, men jeg synes ikke, at jeg kan finde noget, der 100 % opfylder kravene. Forms er nemlig en engangsformular, som man ikke kan genbesøge. Sharepoint har noget, der hedder “Lists”, men det er ikke helt så stabilt og nemt at komme til at slette ting og omstændigt at dele ud af systemet (til fx forældre).

Hvad tænker I sandsynligheden er for at kunne få nogen til at udvikle dette? og pris?

På forhånd tak.
Mvh. Nick.
Avatar billede supertekst Ekspert
09. februar 2021 - 10:59 #1
Har du fået løst dit problem?