Avatar billede Jonas Praktikant
01. februar 2021 - 09:43 Der er 3 kommentarer

Mus der driller

Hej,

Har en Samsung bærbar, med et lidt underligt problem.

Når jeg står i windows login vinduet, så kan jeg godt bruge computerens touchpad mus, men lige så snart jeg er logget ind, så virker den ikke og jeg skal bruge en mus jeg kobler på computeren via usb stikket.

Er der nogen der ved hvad jeg  gør galt, eller kan gøre så computerens egen mus virker hele tiden?

Pft.

/Jonas
05. februar 2021 - 17:25 #1
Hej

Har du et model nr på din bærbar

Mvh Christian Josiassen
Avatar billede Jonas Praktikant
02. marts 2021 - 14:22 #2
Hej Christian,

Det er en Samsung NP900X4C

Mvh Jonas