Avatar billede johnnylassen Seniormester
03. februar 2021 - 19:38 Der er 1 løsning

Flere konti i samme læserude.

Jeg har Office 2019 og benytter Outlook.

Jeg har købt en ny pc og har fået et irriterende problem.

Jeg har indlagt 3 konti / e-mailadresser som jeg administrerer i Outlook.

På min gamle pc får jeg alle mails fra alle tre e-mailadresser i den samme indbakke, og alle sendte mails – uanset fra hvilken konto de sendes, er i mappen sendt post.

Men på min nye laptop, hvor jeg har overført alle Outlook PST filene fra min gamle laptop ser det anderledes ud.

I menulinjen til venstre har jeg øverst indbakke, send post, kladder og slettet mails. Men det er kun mails fra min “standard” e-mail konto som kommer her.

Herunder står så min standard mail med indbakke, sendt post, kladder, udbakke, slettet post, søgemappe m.v.

Herunder kommer så min anden e-mail konto / adresse med de samme mapper, og under den, den 3 konto / adresse.

Så mine mails kommer i øverste indbakke, min kones mails i den næste osv.

Det er rigtig irriterende, da vi gerne vil have alle mails i den samme indbakke, som vi har været vant til på vores gamle pc med Office 2013..
04. februar 2021 - 09:48 #1
Hej Johnny
Har du prøvet at kigge her: https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1022226
og her: https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1020267

Med venlig hilsen

Birthe Lauridsen