Avatar billede per2edb Guru
05. februar 2021 - 08:45 Der er 2 kommentarer

underpunkter rykket en linie op under overskriften

Kan i hjælpe med at få de 3 underpunkter rykket en linie op under overskriften

<h6><b>Tilpasset virksomhedstyper:</b></h6>
<ul>
    <li>Service virksomheder.</li>
    <li>Handels virksomheder</li>
    <li>Fremstillings virksomheder</li>
</ul>
Avatar billede per2edb Guru
05. februar 2021 - 09:53 #2
Det ser ud til i er eksperter så jeg har et andet stort problem med wordpress
Min SEO siger jeg har for lidt tekst. Det er fordi jeg har mange billeder og egentlig ikke ønsker mere tekst.
Jeg kunne måske indtaste mere tekst og skjule det for kunderne på en eller anden måde.
Kan man lave skjult tekst som SEO inkalkulerer - oh hvordan
Eller har i et andet forslag
Evt en pop up med tekst