Avatar billede akse0435 Seniormester
07. februar 2021 - 16:26 Der er 3 kommentarer

Hvilken sang kan dette være+

Hej.

Jeg har fundet dette lydklip i gemmerne på min computer. Jeg mener at kunne huske, at det er klippet ud af en film, men jeg kan ikke huske hvilken. I klippet høres en sang, som åbenbart er meget svær at opspore. Jeg har forsøgt at bruge Shazam til at opspore sangen, men uden held. Jeg har også prøvet at skrive teksten af, og søge på Google efter den, men lige ledes uden resultat. Er der nogen, som kan genkende denne sang?

Her er et link til klippet:
https://www.dropbox.com/s/9ymrrbt35185kz0/Ukendt%20Sang.wav?dl=1

På forhånd tak.

MVH. Aksel Christoffersen
Avatar billede poko1 Ekspert
07. februar 2021 - 16:56 #1
Linket virker ikke!
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. februar 2021 - 17:31 #2
#1 Jo, jeg kan godt afspille link!

Et skud er Liva Weel......

Prøv at søge efter sange med hende. Bare skriv "lyrik" 🤞🤞🤞
Avatar billede akse0435 Seniormester
07. februar 2021 - 18:21 #3
Tak for svaret, men det lader ikke til at være Liva Weel. Jeg har kigget over 50 sange igennem med hende. Jeg synes ikke helt, at det lyder som hendes stemme. Det kunne godt lyde som et kor, synes jeg, men jeg er ikke sikker.