Avatar billede NikoBahl Novice
08. februar 2021 - 09:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Må man købe iPhone i usa?

Jeg skal til at købe en iPhone 12. Jeg havde egentlig tænkt mig at købe den på telenor men så så jeg at på apple.com altså den amerikanske apple webshop er den billigere. Kan man købe den og få den sendt her til Danmark?
Avatar billede Spotgun Seniormester
08. februar 2021 - 11:16 #1
Ja, det kan du sagtens. Du skal dog være opmærksom på at der kommer moms, told og importafgift oven i prisen. Så det kan formentlig ikke betale sig at købe den i USA...
Avatar billede NikoBahl Novice
08. februar 2021 - 11:30 #2
ok tak for hjælpen:)
Avatar billede eurositi Ekspert
08. februar 2021 - 16:00 #3
Hvis du kan finde den billigere i f.eks. en europæisk Amazon-butik, kan der måske stadig være penge at spare ift. de danske retail-priser. Men nok ikke i samme størrelsesorden. Det er som regel kun lokale produkter, som er billigere i de forskellige Amazon-butikker.