Avatar billede Lena Grantun Juniormester
09. februar 2021 - 22:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Computer vil ikke wifi periodisk.

Vi har et callme router wifi på 1000GB i huset. 1 computere, 2 mobiler fjernsyn virker fint....men... 1 comuter ryger tit ud af netverket...ikke altid og ikke alle dage men tit...og er også til tider langsom også selv om det kun er den computer aktiv på netverket. Nogle ideer til fejl?
Den kører på windows 10.
Har prøvet fejlfinde og opgradere netkorts driver,,, slukke for firewall med videre, uden forbedring...
Nogle ideer til løsning?
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2021 - 22:43 #1
Det kan være, at strømspare indstilling er aktiv for dit netkort.

Kig på dette tidligere optagelse, hvor du kan deaktivere strømspare indstilling fra. Blot fjern flueben for indstillinger for at deaktivere strømspare.

https://youtu.be/O3Nj9HZmm9U
Avatar billede Lena Grantun Juniormester
09. februar 2021 - 23:35 #2
Tak jeg vil prøve det
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2021 - 21:04 #3
Virkede dette løsning?
Avatar billede Lena Grantun Juniormester
21. februar 2021 - 14:00 #4
Nej Det gjorde det desværre ikke
sorry sent svar...
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2021 - 14:29 #5
Hvad er Windows 10 version? Eks. Windows 10 version 1809, 1902, 2004 eller 20H2.

Du kan søge elller indtaste "winver" på startmenu, og se hvilket version Windows 10 det er.

1. Tryk på Windows logo fra keyboard.
2. Indtast fra keyboard "winver" uden at bruge musen til noget.
3. Finder du "winver" er den allerede markeret på "winver"?
- tryk "Enter" for at producere oplysning om Windows Version oplysninger.
4. Under "Microsoft Windows" ser du "Version".
-Hvilket er versionen af Windows 10 er det? - "Build" oplysning behøves ikke.

Eks. ledetråd her:
https://www.itechguides.com/how-to-check-windows-10-version-in-4-easy-ways/

"How to Check Windows 10 Version With Winver [Method 2]".
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2021 - 23:17 #6
Et mindre kommentar vil være værdsat, og at mit indlæg ved besked #3 er lidt mærkelig. Men formoder, at det blev løst med strømstyring af netkort?