Avatar billede Louis Praktikant
12. februar 2021 - 15:02 Der er 2 kommentarer

Geninstalering af MacOs

Jeg kan ikke få lov at installere MacOS igen på en 2017 MacBook air.
Der dukker en meddelelse op efter hvert forsøg: der opstod en fejl under forberedelse til installering. Prøv igen.
Jeg har prøvet om det er tiden, men selv det hjælper ikke.
Jeg ville blive meget glad, hvis jeg kunne få hjælp. Jeg er lidt fortvivlet efterhånden.
På forhånd tak.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. februar 2021 - 12:00 #1
Hvordan gendanner du - fra internet?
Prøv evt. at gøre det fra USB (der findes allerede et hav af guides - Google).
Avatar billede Louis Praktikant
13. februar 2021 - 12:39 #2
Tak. Jeg er har fået Mac support til at hjælpe. Så det er løst. Men tak igen.