Avatar billede ABE15 Seniormester
16. februar 2021 - 07:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af ekstra skærm

Kan man bruge en Windows computer som ekstra skærm til sin gamle Mac fra 2011? Hvis det kan lade sig gøre, hvordan skal det så foregå?
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. februar 2021 - 11:24 #1
Du må nok forklare dig lidt bedre her. En computer og en skärm er ikke det samme. Hvis du mener en laptop-skärm, så er det de färreste laptops, om nogen, der har ekstern input til skärmen.
Avatar billede ABE15 Seniormester
16. februar 2021 - 13:18 #2
En Mac laptop og en Lenovo Laptop. Kan de kobles sammen så jeg kan dele skærmen fra Mac til Lenovo?
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. februar 2021 - 13:34 #3
Et overtagelsesværktøj vil gøre du kan se skærmen men også betjene den med tastatur og mus. Kender ikke til Mac Men det ser ud til VNC kan klare det andre værktøjer af den slags er teamviewer.
Avatar billede INK Ekspert
16. februar 2021 - 13:58 #4
Jeg tror det bliver noget klamp. Du kan købe en løs skærm til rimelige penge, og få en meget bedre og simplere løsning