Avatar billede Alice Praktikant
18. februar 2021 - 10:39 Der er 4 kommentarer

Webside låst m. hængelås

Mit prosonic tv (model 32LED5008SW-1) har efter "gendan fabriksindstillinger" en hængelås når jeg går på smarttv og f.eks vil logge ind på Viaplay eller tv2play.
Det har tidligere fungeret fint.
Hvordan fjerner jeg denne fastlåsning???
På forhånd tak
Alice
Avatar billede wjens Guru
18. februar 2021 - 16:29 #1
Har du genindtastet korrekt brugernavn/adgangskode, for de er blevet slettet ved gendannelsen?
Avatar billede Alice Praktikant
18. februar 2021 - 20:45 #2
Hvis du mener brugernavn/adgangskode til f. eks. Viaplay og den slags - så ja har prøvet det hele. Men log in knappen er ikke engang "aktiv". Vi tænker om tv'et kan have mistet en opdatering el. lign da vi har gendannet det og nulstillet det. Vi kan få kanaler frem via antennekabel og vi får det på nettet via WiFi, men hængelåsen kan vi ikke få op.
Avatar billede wjens Guru
19. februar 2021 - 14:55 #3
Og der er internet forbundet til TV'et (kabel eller kode til wifi)?
Ellers har jeg ikke andre bud.
Kender ikke det konkrete TV.
Avatar billede KHN Guru
20. februar 2021 - 12:23 #4
Efter gendannelse af fabriksindstillinger på den type modeller mener jeg det er 4 nuller man skal indtaste i både brugernavn og password.
Prøv det - men der er ingen garantier.