Avatar billede milo85 Praktikant
18. februar 2021 - 13:39 Der er 1 kommentar

Split screeen, Lonovo G34W-10

Hej
Samsung har en software der hedder "Easy setting box" Der gør at man nemt kan opdele sin skærm i mindre skærme.

Har nu fået Lonovo G34W-10 (buet bred skærm) Har Lenovo et program tilsvarende til at opdele skærmen.
Tanken er, at hver kan f.eks. outlook åbnes, så er skærmen forudbestemt til at bruge f.eks. 2-3 af den venstre del og GoogleCrome er forudbestemt til at bruge den højre den.
Avatar billede kurtba Ekspert
18. februar 2021 - 22:45 #1