Avatar billede Sanne Praktikant
19. februar 2021 - 13:27 Der er 3 kommentarer

Ip adresse

Jeg er d.d. blevet hacket. Jeg kunne på min telefon spore en som var aktiv på min telefon. Der stod Copenhagen og en IP-adresse.
Kan man med IP adressen finde frem til hackeren?
Vh Sanne
Avatar billede claes57 Ekspert
19. februar 2021 - 13:32 #1
det kan du ikke - men politiet kan.
Og så skifter du adgangskoder på telefon, wifi, og hvad du ellers har
Avatar billede Mikael Ekspert
19. februar 2021 - 14:28 #2
Er du sikker på, at det ikke bare er tele udbyderes "adresse" og IP ??

Jeg ser også Copenhagen og en ID (Tdc net) trods det, at jeg bor 200 km fra København ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
19. februar 2021 - 14:31 #3
#2  Der skulle naturligvis have stået: "og en IP" ;)