Avatar billede CecilieMuzen Praktikant
05. marts 2021 - 11:52 Der er 1 kommentar

netværksfejl

hejsa Jeg har lang tid oplevet problemer med at min computer logger ud af internettet Jeg kan godt komme på internettet men efter et kvarter eller en time Så hopper den bare af og jeg kan ikke tilslutte mig det igen kun hvis det er genstarter min computer så kan jeg være heldig at få internet igen og der er ingen andre i min familie der har samme problem

har nu foretaget en fejlsøgning om sagde jeg skulle sætte et LAN kabel i og det fik jeg så gjort og så kom den frem til at der var nogen galt med noget der hedder
realtek 8821ce wireless lan 802.11ac pci-e nic
hvordan løser jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2021 - 12:16 #1
Prøv om der findes ny driver til det trådløse kort.

Dernæst: sørg for at strømstyring ikke lukker for kortet for at spare strøm.